www.Enel.ro
Pareri Contact My Enel si www.Enel.ro factura mea 
Pentru ca de la schimbarea contractului de energie electrica, prin care am 
trecut in piata concurentiala enel, personal nu am primit nicio factura 
(adica de 6 luni), am incercat sa-i contactez pe acestia prin mai multe moduri. 
Avand deja cont my.Enel.ro de foarte multi ani eram obisnuit sa 
trimit indexul lunar si sa primesc suma de plata la o data fixa. Odata cu 
schimbarea contractului am constatat ca desi imi era preluat indexul, 
facturile nu imi erau emise.
Contactand telefonic la numarul 0219977 un angajat Enel, acesta constata 
cu stupoare ca sunt scos din sistem si imi este sugerata ideea de a trimite 
un email la adresa contacteem.ro@enel.com in care sa trimit poze cu 
buletinul si contorul pentru a solicita emiterea facturilor. 
Ma conformez si trimit cererea pe email cu toate datele necesare, 
dupa care primesc in mai putin de 24 de ore un raspuns in format pdf 
arhivat cu zip pentru care era necesara si o parola (codul de client). 
Daca eu speram sa gasesc o factura in email am gasit doar un raspuns 
evaziv prin care imi era adus la cunostinta ce stiam deja 
(ca nu s-au emis facturi de 6 luni) si imi era sugerata o alta adresa prin 
care sa solicit detalii my.enel.ro/cd/copie-factura 
Pentru factura electronica ai nevoie de un cod client eneltel / enelgaz 
si o adresa de email valida … 

Din contul my.enel.ro am acces complet la lista locurilor de consum 
asociate si pot transmite un index Enel sau pot afla MyEnel sold rapid 
fara nicio problema. De asemenea se poate vizualiza un istoric al consumului.
www.Enel.ro contact
O alta metoda de a timite indexul online este pagina factura.enel.ro 
In conluzie: daca tot nu reusiti sa trimiteti consumul lunar prin 
my.Enel.ro si doriti sa evitati o deconectare, faceti o vizita la sediul 
acestora fara a intarzia prea mult! Vezi aici adresa casieriilor ENEL